De juiste boodschap op de juiste plaats,
op het juiste moment.

Grafisch

Concept Nieuwsbrief Galvano

Galvano wilde meer aandacht voor hun nieuwsbrief. Deze moest eigentijdser worden en een opvallendere uitstraling krijgen. Dat is aan MediaFox wel besteed! Hier een kleine impressie.
Twee varianten: Upd@te en Badmat. Inmiddels zijn de eerste fotoshoots geweest. We houden u op de hoogte. De digitale versie is inmiddels ook al gerealiseerd.

HydroMassage: A new revolution in massage!

HydroMassage is in America een begrip. Nu willen ze in Europa ook marktaandeel krijgen met dit unieke product. De vraag aan MediaFox om een aantal beelden te ontwikkelen die gebruikt konden worden voor de aankleding van de beursstand en presentatie materiaal.

Koetshuis de Haar

Vraagstelling: Om het Koetshuis bij Kasteel De Haar goed en professioneel te vermarkten is aan MediaFox gevraagd om een marketing- en communicatieplan te realiseren. Tevens presenteert zij een creatief concept als paraplu voor alle huisstijl- en communicatie uitingen, uitgewerkt naar een aantal middelen zoals logo, huisstijl, folders en flyers, menukaarten, uitnodigingen en website. Tevens heeft er een uitgebreide fotosessie plaatsgehad waarvan MediaFox verantwoordelijk was voor de artdirectie.

WoodXL. Hout van jou!

Voor het nieuwe merk WoodXL zijn we een branding aan het neerzetten welke op vele fronten ingezet kan worden. Momenteel is er een Shop in Shop model waarvan de eerste als proef draait. Paralel hieraan is MediaFox samen met de FoxiGroup een webwinkel aan het realiseren. Binnenkort kunnen wij u hier meer berichten.

Alzon. Close the shutters.

MediaFox kreeg als vraag om Alzon een nieuwe impuls te geven en een professionele uitstraling. We startten met een fotosessie en gaven de website een update. Vervolgens heeft MediaFox een nieuwe lijn ontworpen waar inmiddels een aantal uitingen uit zijn voortgekomen. Het resultaat mag er zijn.

iEar. Ultimate sound and vision

In samenwerking met bureau Goals ontwikkeld MediaFox een opvallende reclame uiting in de vorm van een grote visite kaart en een design folder voor iEar. Beide items worden ingezet om de naamsbekendheid van de nieuwe speciaalzaak in beeld en geluid te verbeteren.